Hvordan skal små selvstændige erhvervsdrivende prioriterer deres markedsføringsbudget. Dette var spørgsmål, som jeg var indbudt til at tale om, til et netværksmøde for små erhvervsdrivende.
[podcast]http://www.brian-kristiansen.dk/wp-content/uploads/Effektiv-digital-strategi-2013_final.mp3[/podcast]
Download MP3 |1 time 19 minutter
Jeg meget digitalt orienteret og har meget fokus på de nemme gevinster, som små erhvervsdrivende kan realiserer online, så dette blev indgangsvinklen, hvordan de små skal slå de store online.
Jeg kommer ind på følgende emner.
· Hvordan den digitale købeadfærd har ændret sig
· Paradigmeskifte og revolution af hjemmesider
· Onlinestrategier og værktøjer
· Anbefalinger til digital markedsføring 2013
· Ledgenerering, leadscore og digital leadpleje
Udbytte ved at lytte til dette podcast:
• Lær at sætte hjemmesiden i arbejde og opsamle leads
• Lær hvordan kunders købssignaler bliver synliggjort via hjemmesiden
• Lær hvordan du får indsigt i hvilke leads, der er i markedet
• Lær at afkode hvilke produkter dine leads interesserer sig for
• Lær at identificer muligheder for opsalg og mersalg til eksisterende kunder via hjemmesiden
• Læs at identificer segmenter og reagere på de bedste leads
• Lær at målrette det rigtige budskab til det rigtige lead på det rigtige tidspunkt
• Lær hvordan du skal indrette din markedsføring mest effektiv til at opvarme dine kontakter til salgsklare leads