Lev i balance med dig selv
De fleste oplever en personlig krise, når de kommer op i tyverne, men kommer gennem den uden støre problemer, men med en del større selvindsigt. Ignorerer man derimod signalerne og fortsætter med at leve i ubalance, så ender man med stress og depression.